HORA | dor de bun si bine

#DordeBunșiBine

Acțiunea noastră își propune să conceapă un cadru de funcționare cât mai sigur pentru toate restaurantele și afacerile din mediul HORECA, definind o serie de măsuri de siguranță și responsabilitate, atât pentru operatori, cât și pentru consumatori.

În acest fel, ne dorim să sprijinim revenirea industriei și, totodată, să le oferim tuturor încrederea că se pot întoarce în locurile preferate, pentru a-și petrece timpul liber alături de cei dragi.

Ghidul de siguranță

Cea mai mare problemă în momentul de față este faptul că, inundați de informații, ne-am pierdut cu toții reperele. De aceea, alături de cei mai de seamă profesioniști din cadrul clinicilor private MedLife, am elaborat un ghid în acord cu cele mai recente descoperiri și dispoziții oficiale, menit să ne ajute să ne reorientăm.

Invităm aici toți operatori industriei HORECA să descarce acest ghid, împreună cu posterul inițiativei, pe care să-l afișeze mai apoi în locațiile în care își desfășoară activitatea, pentru a semnala potențialilor clienți faptul că aplică toate măsurile obligatorii și necesare pentru o cât mai bună și sigură funcționare.

Descarcă poster

Dor de bun și bine

Ne e tuturor foarte dor să ne întoarcem la obiceiurile și activitățile care ne fac să simțim cu adevărat că trăim. Și vom putea curând să ieșim din nou în oraș, din ce în ce mai mult, în siguranță. Beri cu colegii, petreceri, mese copioase în cea mai plăcută companie, vacanțe, sunt acum mult mai aproape. Dar pentru început trebuie să ne asigurăm că luăm corect toate măsurile de precauție.

Urmând indicațiile din ghidul conceput alături de medicii MedLife, curând ne vom putea bucura din nou de cele mai frumoase clipe, alături de toți cei care ne sunt acum încă prea departe.
Mai ții minte cum se simte?

Intră aici în galeria noastră

Cercetare

Aici vei putea găsi în cel mai scurt timp informații din cadrul unui studiu în ceea ce privește impactul pe care îl are această provocare în rândul industriilor cel mai grav afectate, nevoile stringente ale antrepenorilor în acest contex dificil și rezultate ale măsurilor de prevenție luate.

Testimoniale

„La baza afacerii noastre sunt oamenii. Colegii și oaspeții noștri. Astfel, obiectivul nostru principal este să depășim cu bine această situație de criză, împreună și uniți ca întotdeauna. Încă de la începutul acestei crize, HORA a făcut ceea ce era important în acele momente, ne-a readus pe toți la un loc și printr-o voce unică, dar care să exprime părerile tuturor membrilor acestei organizații, a luptat pentru un dialog permanent și constructiv cu toate forurile competente pentru o revenire cât mai rapidă la normalitate. Sunt optimist în ceea ce privește viitorul industriei ospitalității și cred că încet, cu efort susținut și răbdare, piața se va stabiliza, iar cu înțelepciunea pe care o vom câștiga în urma acestei experiențe, vom îmbunătăți modul în care acționăm și ne desfăsurăm activitățile. Doar că va trebui să rămânem uniti, să fim mai precauți, mai responsabili, mai conștienți și să avem o putere mai mare de adaptare la schimbare"

Dani Caramihai CoFondator Fratelli Group

„Fiind cea mai puternică criză atât din istoria companiei, cât și personală, am fost nevoiți să ne readaptăm, să învățăm din mers, să inovam și să lucrăm altfel decât eram obișnuiți, tocmai pentru a ține business-ul viu, iar importanța colegilor noștri în acest proces a fost esențială.

Credem că e mai important decât oricând ca cei din industria noastră să fie uniți, să prioritizăm lucrurile cu adevărat importante și să cerem într-un singur glas sprijinul pe care autoritățile ni-l datorează. Istoric vorbind, dezbinarea nu a fost câștigătoare niciodată, de aceea am încredere în cei aleși să conducă HORA că ne reprezintă interesele la fel cum o fac și pentru ei înșiși”

Radu Dumitrescu Fondator Stadio Hospitality Group

„Sectorul HoReCa a resimțit impactul pandemiei încă din primul moment, iar efectele negative s-au intensificat odată cu evoluția situației epidemiologice și a restricțiilor aferente, industria aflându-se acum în cea mai neagră perioadă a sa din istoria recentă. A devenit, astfel, clar faptul că actualul context impune articularea unui cadru sigur de funcționare, la care să adere toți operatorii și clienții, astfel încât, împreună, să limităm riscurile și să ne protejăm reciproc. Este foarte important sa ne gândim și la faptul că HoReCa înseamnă mai mult decât hoteluri, restaurante, cafenele: industria funcționează datorită unui sistem amplu de producători, furnizori și parteneri care au avut, de asemenea, foarte mult de suferit în ultima perioadă. Dor de bun și bine rezumă cele două componente esențiale care definesc acum industria: preparate unice imposibil de replicat gătind acasă (BUN) și necesitarea asigurării unei stări de bine clienților, prin conectarea emoțională și socială, facilitată într-un mediu sigur, adaptat contextului actual (BINE). Suntem recunoscători partenerilor noștri privați și instituționali care au asigurat resursele și expertiza necesară pentru a construi acest demers”

Daniel Mischie CEO Grupul City Grill

„Încă din primele zile de pandemie, noi, MedLife, am știut cât de important este să fim alături de partenerii noștri de business și să le oferim sprijinul pentru ca aceștia să îți desfășoare activitatea în condiții de siguranță pentru angajați și clienți, deopotrivă. Sectorul HoReCa, unul dintre cele mai afectate de criza sanitară, a reprezentat o prioritate pentru noi, motiv pentru care ne-am implicat în demersul HORA privind elaborarea primului ghid de siguranță în restaurante, un proiect pilot care cuprinde informații și recomandări atât pentru cei din industrie, cât și pentru consumatori. Avem încredere că astfel de proiecte vor ajuta nu doar industria HoReCa, ci vor contribui la repornirea economiei în ansamblu. Doar prin responsabilitate și respectarea măsurilor vom putea învinge această pandemie și ne vom putea întoarce la normalitate”

Mihai Marcu Fondator MedLife

Parteneri

O inițiativă hora

www.horaromania.org

Prezentată de mastercard

www.mastercard.ro

în parteneriat cu CEC Bank

www.cec.ro

Cu sprijinul Pepsico

www.pepsico.ro

UP Romania

www.upromania.ro

Tazz by emag

www.tazz.ro

Farmec

www.farmec.ro

Medlife

www.medlife.ro

partener media radio guerrilla

www.guerrillaradio.ro