Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România - HORA anunță lansarea campaniei "Dor de bun și bine", cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa, sector grav afectat de pandemie.
Vezi comunicatHEINEKEN se alătură campaniei "Dor de bun și bine", inițiate de Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – HORA, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de Covid-19.
Vezi comunicatAcest instrument are scopul de a susţine afacerile din industria ospitalităţii în procesul de tranziţie la un model de business adaptat la noua r...
Citeste articolul integral pe Adevarul.roGhidul de siguranţă în restaurante poate fi descărcat integral de pe website-ul campaniei, alături de un poster care ilustrează măsurile de sig...
Citeşte articolul integral pe agerpres.roCampania Dor de bun și bine este dezvoltată pe trei piloni, prin mesaje și conversații dedicate măsurilor de siguranță din conținutul Ghidului...
Citește articolul integral pe Amosnews.roÎn contextul în care pandemia a afectat grav această industrie, HORA a pregătit un „Ghidul de siguranță în restaurante” pentru ca angajați...
Citește articolul integral pe Capital.roDaniel Mischie, preşedinte HORA: „Dor de bun și bine rezumă cele două componente esențiale care definesc acum industria: preparate unice imposi...
Citește articolul integral pe Forbes.ro„Avem încredere că astfel de proiecte vor ajuta nu doar industria HoReCa, ci vor contribui la repornirea economiei în ansamblu. Doar prin respons...
Citește articolul integral pe NewMoney.ro„Cheia pentru depășirea provocărilor este, și de această dată, solidaritatea, iar implicarea Mastercard are rolul de a construi un viitor mai ...
Citește articolul integral pe Revistabiz.roConceput alături de Mastercard, în parteneriat cu CEC Bank, cu sprijinul PepsiCo, Up România, Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunic...
Citeste articolul integral pe Start-up.roOrganizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA) anunţă lansarea campaniei "Dor de bun şi bine", cu misiunea de a facil...
Citește articolul integral pe Wall-street.ro„Principiul după care ne ghidăm la CEC Bank este că trebuie să fim alături de clienții noștri la bine și la greu. Anul trecut, în cele mai ...
Citește articolul integral pe ModernBuyer.ro„Sectorul HoReCa a resimțit impactul pandemiei încă din primul moment, iar efectele negative s-au intensificat odată cu evoluția situației epi...
Citește articolul integral pe Retail-fmcg.ro