HORA | dor de bun si bine

Media

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România - HORA anunță lansarea campaniei "Dor de bun și bine", cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa, sector grav afectat de pandemie.

Vezi comunicat

HEINEKEN se alătură campaniei "Dor de bun și bine", inițiate de Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – HORA, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de Covid-19.

Vezi comunicat

Acest instrument are scopul de a susţine afacerile din industria ospitalităţii în procesul de tranziţie la un model de business adaptat la noua r...

Citeste articolul integral pe Adevarul.ro

Ghidul de siguranţă în restaurante poate fi descărcat integral de pe website-ul campaniei, alături de un poster care ilustrează măsurile de sig...

Citeşte articolul integral pe agerpres.ro

Campania Dor de bun și bine este dezvoltată pe trei piloni, prin mesaje și conversații dedicate măsurilor de siguranță din conținutul Ghidului...

Citește articolul integral pe Amosnews.ro

În contextul în care pandemia a afectat grav această industrie, HORA a pregătit un „Ghidul de siguranță în restaurante” pentru ca angajați...

Citește articolul integral pe Capital.ro

Daniel Mischie, preşedinte HORA: „Dor de bun și bine rezumă cele două componente esențiale care definesc acum industria: preparate unice imposi...

Citește articolul integral pe Forbes.ro

„Avem încredere că astfel de proiecte vor ajuta nu doar industria HoReCa, ci vor contribui la repornirea economiei în ansamblu. Doar prin respons...

Citește articolul integral pe NewMoney.ro

„Cheia pentru depășirea provocărilor este, și de această dată, solidaritatea, iar implicarea Mastercard are rolul de a construi un viitor mai ...

Citește articolul integral pe Revistabiz.ro

Conceput alături de Mastercard, în parteneriat cu CEC Bank, cu sprijinul PepsiCo, Up România, Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunic...

Citeste articolul integral pe Start-up.ro

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA) anunţă lansarea campaniei "Dor de bun şi bine", cu misiunea de a facil...

Citește articolul integral pe Wall-street.ro

„Principiul după care ne ghidăm la CEC Bank este că trebuie să fim alături de clienții noștri la bine și la greu. Anul trecut, în cele mai ...

Citește articolul integral pe ModernBuyer.ro

„Sectorul HoReCa a resimțit impactul pandemiei încă din primul moment, iar efectele negative s-au intensificat odată cu evoluția situației epi...

Citește articolul integral pe Retail-fmcg.ro

Testimoniale

„La baza afacerii noastre sunt oamenii. Colegii și oaspeții noștri. Astfel, obiectivul nostru principal este să depășim cu bine această situație de criză, împreună și uniți ca întotdeauna. Încă de la începutul acestei crize, HORA a făcut ceea ce era important în acele momente, ne-a readus pe toți la un loc și printr-o voce unică, dar care să exprime părerile tuturor membrilor acestei organizații, a luptat pentru un dialog permanent și constructiv cu toate forurile competente pentru o revenire cât mai rapidă la normalitate. Sunt optimist în ceea ce privește viitorul industriei ospitalității și cred că încet, cu efort susținut și răbdare, piața se va stabiliza, iar cu înțelepciunea pe care o vom câștiga în urma acestei experiențe, vom îmbunătăți modul în care acționăm și ne desfăsurăm activitățile. Doar că va trebui să rămânem uniti, să fim mai precauți, mai responsabili, mai conștienți și să avem o putere mai mare de adaptare la schimbare"

Dani Caramihai CoFondator Fratelli Group

„Fiind cea mai puternică criză atât din istoria companiei, cât și personală, am fost nevoiți să ne readaptăm, să învățăm din mers, să inovam și să lucrăm altfel decât eram obișnuiți, tocmai pentru a ține business-ul viu, iar importanța colegilor noștri în acest proces a fost esențială.

Credem că e mai important decât oricând ca cei din industria noastră să fie uniți, să prioritizăm lucrurile cu adevărat importante și să cerem într-un singur glas sprijinul pe care autoritățile ni-l datorează. Istoric vorbind, dezbinarea nu a fost câștigătoare niciodată, de aceea am încredere în cei aleși să conducă HORA că ne reprezintă interesele la fel cum o fac și pentru ei înșiși”

Radu Dumitrescu Fondator Stadio Hospitality Group

„Sectorul HoReCa a resimțit impactul pandemiei încă din primul moment, iar efectele negative s-au intensificat odată cu evoluția situației epidemiologice și a restricțiilor aferente, industria aflându-se acum în cea mai neagră perioadă a sa din istoria recentă. A devenit, astfel, clar faptul că actualul context impune articularea unui cadru sigur de funcționare, la care să adere toți operatorii și clienții, astfel încât, împreună, să limităm riscurile și să ne protejăm reciproc. Este foarte important sa ne gândim și la faptul că HoReCa înseamnă mai mult decât hoteluri, restaurante, cafenele: industria funcționează datorită unui sistem amplu de producători, furnizori și parteneri care au avut, de asemenea, foarte mult de suferit în ultima perioadă. Dor de bun și bine rezumă cele două componente esențiale care definesc acum industria: preparate unice imposibil de replicat gătind acasă (BUN) și necesitarea asigurării unei stări de bine clienților, prin conectarea emoțională și socială, facilitată într-un mediu sigur, adaptat contextului actual (BINE). Suntem recunoscători partenerilor noștri privați și instituționali care au asigurat resursele și expertiza necesară pentru a construi acest demers”

Daniel Mischie CEO Grupul City Grill

„Încă din primele zile de pandemie, noi, MedLife, am știut cât de important este să fim alături de partenerii noștri de business și să le oferim sprijinul pentru ca aceștia să îți desfășoare activitatea în condiții de siguranță pentru angajați și clienți, deopotrivă. Sectorul HoReCa, unul dintre cele mai afectate de criza sanitară, a reprezentat o prioritate pentru noi, motiv pentru care ne-am implicat în demersul HORA privind elaborarea primului ghid de siguranță în restaurante, un proiect pilot care cuprinde informații și recomandări atât pentru cei din industrie, cât și pentru consumatori. Avem încredere că astfel de proiecte vor ajuta nu doar industria HoReCa, ci vor contribui la repornirea economiei în ansamblu. Doar prin responsabilitate și respectarea măsurilor vom putea învinge această pandemie și ne vom putea întoarce la normalitate”

Mihai Marcu Fondator MedLife

Parteneri

O inițiativă hora

www.horaromania.org

Prezentată de mastercard

www.mastercard.ro

în parteneriat cu CEC Bank

www.cec.ro

Cu sprijinul Pepsico

www.pepsico.ro

UP Romania

www.upromania.ro

Tazz by emag

www.tazz.ro

Farmec

www.farmec.ro

Medlife

www.medlife.ro

partener media radio guerrilla

www.guerrillaradio.ro